Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > KEZDŐLAP >

A köszönés illemtana

A köszönés illemtana

HillVital
2016. 10. 04. 16:26:00

Mindennapi életünkhöz hozzátartozik a köszönés. Köszönünk, ha belépünk valahová, köszönünk, ha találkozunk valakivel. A köszönés intelligencia kérdése is. De hogy illik köszönni?

A köszönésnek is megvan az illemtana.

Ha egy férfi és egy nő találkozik, akkor a férfi köszön előre. Ha a nő férfi társaságában van, akkor is először a nőnek kell köszönni, utána a férfinak.

Ha valaki megérkezik valahová, mindig az érkező köszön az ott lévőknek.

Először mindig a fiatalabb köszön az idősebbnek, a fiú a lánynak, a beosztott a felettesének.

A gyerekek eleinte „csókolom” -mal köszönnek az idősebbeknek, később rátérhetnek a „jó napot kívánok”-ra.  Családban teljesen elfogadott a „szia” vagy a „csókolom”, ha csak valaki fel nem hatalmazza arra a fiatalabbat, hogy „szia”.

A gyerekek egymást között „sziáznak”, de számtalan köszönési forma elfogadott közöttük. Bemutatkozni is illik, ha egy ismeretlen társaságba kerülünk. A sorrend ugyanaz, mint a köszönésnél: először a fiatalabb mutatkozik be az idősebbnek, a férfi a nőnek, a fiú a lánynak. Bemutatkozásnál a teljes nevünket mondjuk, illetlen csak a keresztnevünket mondani.

Ha két ember magázódásról tegeződésre vált, a következőképpen történhet: mindig a nő mondja a férfinak, hogy tegeződjenek, az idősebb a fiatalnak. Az ma már természetes, hogy a közel azonos korosztályúak (főleg a fiatalabbak) ismeretlenül is tegeződnek.

Legközelebb a telefonálás illemtanáról lesz szó.
A köszönés illemtana

 
Zsebelj be 3 elektronikus könyvet INGYEN! Nem kell mást tenned, mint a "Kérem" gombra kattintanod és máris a tiéd lehet a VitaminKalauz, amelyből megtudhatod, hogy milyen vitaminokra van szüksége a szervezetednek, a Visszeresek kézikönyve, amely minden visszeres számára jól jön, valamint a már közismert Halálos Bizalom.
 
Tartalomhoz tartozó címkék: ⤷Életmód
Ingyenes szállítás 24 óra alatt
Kényelmes világot élünk, de a szállítási költségekre mindannyian érzékenyek vagyunk. Senki sem szereti a plusz vagy netán a bújtatott költségeket megfizetni. Mivel mi magunk sem szeretünk külön szállításért fizetni, ezért mi sem követelhetjük meg gyógynövénykedvelőinktől. Így hát nálunk szállítási költség nincs, és másnapra visszük a csomagod!
Természetes összetevők
Legfontosabb irányelveink egyike, hogy olyan formában közvetítsük a természetben fellelhető gyógynövényeket, hogy a legkevesebb mértékben sem tartalmazzon oda nem illő, káros segédanyagokat, mint pl.: mesterséges színezéket, kőolajszármazékot, parabént, illatanyagot, stb. Termékeink magas, gyógynövényes hatóanyag tartalommal és illóolajokból készülnek, mellékhatások nélkül.
100% pénz visszafizetési garancia
Szilárd meggyőződésünk, hogy a gyógynövények működnek. Ám mégis eljöhet az a pillanat, amikor valami félre csúszik, amikor már nem elég a szakértelmünk, vagy egyszerűen elégedetlen vagy. Ahogyan Hippokratész is mondta, ha már segíteni nem tudunk, akkor legalább ne ártsunk. Bármit is vásárolj, ha bármi okból kifolyólag elégedetlen vagy, akkor jelezd 30 napon belül, és a teljes vételárat visszafizetjük!
Ügyfélszolgálat: INFO@HILLVITAL.COM 06 30 838 4363
94% vevői elégedettség
Nem az üzleti fogásoktól lesz elégedett a vásárló, hanem a hasznos, jól működő, kiváló minőségű készítmények használata során szerzett tapasztalatoktól. A HillVital vásárlók elégedettségi mutatója évek óta 94% felett van. Folyamatosan érkeznek felhasználói visszajelzések, melyek közül mindegyik megjelenik, mindegyiket valós felhasználók írnak, amelyeket cseppet sem cenzúrázzuk.
Szakértői tanácsadás
Mi is annyira szeretnénk, hogy sikereid legyenek, akárcsak te! Közös érdek, hiszen, ha nem vagy elégedett, akkor elhagysz minket. Ezért igyekszünk minden segítséget megadni, amire csak szükséged lehet, hogy kielégítő eredményeket érj el. Tanácsra van szükséged? Felhasználással kapcsolatos kérdésed van? Segítenél valakinek, de nincs kihez fordulni? Ha vásároltál, ha nem, keress bátran! Nincs óradíj vagy ilyesmi…
Megbízható vállalkozás
Emberek vagyunk, nem ígérhetjük, hogy soha, semmi baki nem fog történni. Előfordulhat, hogy csúszik a szállítás, valami kimaradt, stb. Viszont a különbség a jó és rossz ember között az, hogy a jó emberek vállalják a felelősséget, és így vagy úgy, de helyrehozzák a hibát. Azt nyugodt szívvel ígérhetjük, hogy történjék bármi, aggodalomra semmi ok, megoldjuk!

Keresés