Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > KEZDŐLAP >

Kedves Vásárlónk!

Kedves Vásárlónk!

HillVital - Kovács Gergely
2019. 11. 19. 11:42:00

 

A Green Friday idején a futárszolgálatok rengeteg csomaggal dolgoznak így sajnos előfordulhat hogy késnek a szállítással. Ezért összeszedtünk egy pár fontos információt a szállítással kapcsolatban, ami segíteni fog abban, hogy pontosan melyik nap érkezik a csomagja, és ne kelljen napokon keresztül tűkön ülve várni a futárt.

 

1. Ha sikerült a rendelése, akkor minden esetben kap egy visszaigazoló emailt. Ha ezt megkapta rendelése feldolgozásra kerül. Ha nem kapott, akkor sajnos hiába várja rendelése nem sikerült. Ebben az esetben kérem jelezzen nekünk a hillvital.hu megtalálható chat ablakban, vagy a +36308384363-as telefonszámon és kollégáink segítenek Önnek.

2. Mielőtt szállítaná a csomagot a futárszolgálat, előtte való nap értesíti emailben, hogy nála van a csomagja, szállítani fogja. Ha ezt megkapta, biztos lehet benne hogy következő napokban megkapja a csomagot, legjobb esetben már a következő munkanap. Ha kapott tőlünk visszaigazoló emailt, de a futárszolgálattól nem kapott értesítést, akkor sem kell aggódni rendelése feldolgozás alatt van, és fogjuk küldeni. Ha bármiféle gond adódna sikeres rendelésével természetesen küldünk emailt, vagy hívjuk telefonon.

3. Aznap reggel amelyik nap érkezik a csomag a futárszolgálat emailben, és sms-ben értesíti, hogy milyen időintervallumban várható a csomagja. FONTOS! Ha nem kap egyikre sem értesítőt, akkor ne várja a csomagot, azon a nap nem fogja a futár vinni. Előfordulhat hogy a rengeteg csomag miatt csak egy  8 – 17 óra közötti időt ad meg a futár, ez azt jelenti hogy sajnos nem tudja pontosan mikor érkezik. De az sms, email szövegébe megkapja a futár telefonszámát is, így bármikor tud vele egyeztetni.

4. Ha nem tudtak találkozni a futárral, este kap egy értesítőt sikertelen kézbesítésről. Ez egy automatikus email, tehát akkor is megkapja ha futár nem tudott odaérni a címére. Természetesen következő munkanap még egyszer újra viszi a futár a csomagot.

 

További fontos információk

- A futárszolgálattól kapott emailben van lehetőség arra, hogy módosítsa a kiírt szállítási napot, vagy a címet, ha az nem megfelelő önnek.
- A futárszolgálat az értesítésben leírja hogy a futárnál van-e lehetőség bankkártyás fizetésre, utánvételes fizetés esetében ha azt írja hogy nincs kérem készpénzben készítse el pontosan a megfelelő összeget

 

Köszönettel:

Kovács Gergely
HillVital - Logisztika

 
Zsebelj be 3 elektronikus könyvet INGYEN! Nem kell mást tenned, mint a "Kérem" gombra kattintanod és máris a tiéd lehet a VitaminKalauz, amelyből megtudhatod, hogy milyen vitaminokra van szüksége a szervezetednek, a Visszeresek kézikönyve, amely minden visszeres számára jól jön, valamint a már közismert Halálos Bizalom.
 
Tartalomhoz tartozó címkék: hír
Ingyenes szállítás 24 óra alatt
Kényelmes világot élünk, de a szállítási költségekre mindannyian érzékenyek vagyunk. Senki sem szereti a plusz vagy netán a bújtatott költségeket megfizetni. Mivel mi magunk sem szeretünk külön szállításért fizetni, ezért mi sem követelhetjük meg gyógynövénykedvelőinktől. Így hát nálunk szállítási költség nincs, és másnapra visszük a csomagod!
Természetes összetevők
Legfontosabb irányelveink egyike, hogy olyan formában közvetítsük a természetben fellelhető gyógynövényeket, hogy a legkevesebb mértékben sem tartalmazzon oda nem illő, káros segédanyagokat, mint pl.: mesterséges színezéket, kőolajszármazékot, parabént, illatanyagot, stb. Termékeink magas, gyógynövényes hatóanyag tartalommal és illóolajokból készülnek, mellékhatások nélkül.
100% pénz visszafizetési garancia
Szilárd meggyőződésünk, hogy a gyógynövények működnek. Ám mégis eljöhet az a pillanat, amikor valami félre csúszik, amikor már nem elég a szakértelmünk, vagy egyszerűen elégedetlen vagy. Ahogyan Hippokratész is mondta, ha már segíteni nem tudunk, akkor legalább ne ártsunk. Bármit is vásárolj, ha bármi okból kifolyólag elégedetlen vagy, akkor jelezd 30 napon belül, és a teljes vételárat visszafizetjük!
Ügyfélszolgálat: INFO@HILLVITAL.COM 06 30 838 4363
94% vevői elégedettség
Nem az üzleti fogásoktól lesz elégedett a vásárló, hanem a hasznos, jól működő, kiváló minőségű készítmények használata során szerzett tapasztalatoktól. A HillVital vásárlók elégedettségi mutatója évek óta 94% felett van. Folyamatosan érkeznek felhasználói visszajelzések, melyek közül mindegyik megjelenik, mindegyiket valós felhasználók írnak, amelyeket cseppet sem cenzúrázzuk.
Szakértői tanácsadás
Mi is annyira szeretnénk, hogy sikereid legyenek, akárcsak te! Közös érdek, hiszen, ha nem vagy elégedett, akkor elhagysz minket. Ezért igyekszünk minden segítséget megadni, amire csak szükséged lehet, hogy kielégítő eredményeket érj el. Tanácsra van szükséged? Felhasználással kapcsolatos kérdésed van? Segítenél valakinek, de nincs kihez fordulni? Ha vásároltál, ha nem, keress bátran! Nincs óradíj vagy ilyesmi…
Megbízható vállalkozás
Emberek vagyunk, nem ígérhetjük, hogy soha, semmi baki nem fog történni. Előfordulhat, hogy csúszik a szállítás, valami kimaradt, stb. Viszont a különbség a jó és rossz ember között az, hogy a jó emberek vállalják a felelősséget, és így vagy úgy, de helyrehozzák a hibát. Azt nyugodt szívvel ígérhetjük, hogy történjék bármi, aggodalomra semmi ok, megoldjuk!

Keresés