Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > >

Kedves Vásárlónk!

2018. 11. 15. 11:14:00

Black Friday idején a futárszolgálatok rengeteg csomaggal dolgoznak így sajnos előfordulhat hogy késnek a szállítással. Ezért összeszedtünk egy pár fontos információt a szállítással kapcsolatban, ami segíteni fog abban hogy pontosan melyik nap érkezik a csomagja, és ne kelljen napokon keresztül tűkön ülve várni a futárt.

1. Ha sikerült a rendelése, akkor minden esetben kap egy visszaigazoló emailt. Ha ezt megkapta rendelése feldolgozásra kerül. Ha nem kapott, akkor sajnos hiába várja rendelése nem sikerült. Ebben az esetben kérem jelezzen nekünk a hillvital.hu megtalálható chat ablakban, vagy a +36308384363-as telefonszámon és kollégáink segítenek önnek.

2. Mielőtt szállítaná a csomagot a futárszolgálat, előtte való nap értesíti emailben, hogy nála van a csomagja, szállítani fogja. Ha ezt megkapta biztos lehet benne hogy következő napokban megkapja a csomagot, legjobb esetben már a következő munkanap. Ha kapott tőlünk visszaigazoló emailt, de a futárszolgálattól nem kapott értesítést, akkor sem kell aggódni rendelése feldolgozás alatt van, és fogjuk küldeni. Ha bármiféle gond adódna sikeres rendelésével természetesen küldünk emailt, vagy hívjuk telefonon.

3. Aznap reggel amelyik nap érkezik a csomag a futárszolgálat emailben, és sms-ben értesíti, hogy milyen időintervallumban várható a csomagja. FONTOS! Ha nem kap egyikre sem értesítőt, akkor ne várja a csomagot, azon a nap nem fogja a futár vinni. Előfordulhat hogy a rengeteg csomag miatt csak egy  8 – 17 óra közötti időt ad meg a futár, ez azt jelenti hogy sajnos nem tudja pontosan mikor érkezik. De az sms, email szövegébe megkapja a futár telefonszámát is, így bármikor tud vele egyeztetni.

4. Ha nem tudtak találkozni a futárral, este kap egy értesítőt sikertelen kézbesítésről. Ez egy automatikus email, tehát akkor is megkapja ha futár nem tudott odaérni a címére. Természetesen következő munkanap még egyszer újra viszi a futár a csomagot.

További fontos információk

- A futárszolgálattól kapott emailben van lehetőség arra, hogy módosítsa a kiírt szállítási napot, vagy a címet, ha az nem megfelelő önnek.
- A futárszolgálat az értesítésben leírja hogy a futárnál van-e lehetőség bankkártyás fizetésre, utánvételes fizetés esetében ha azt írja hogy nincs kérem készpénzben készítse el pontosan a megfelelő összeget

Köszönettel:

Kovács Gergely
HillVital - Logisztika

Tartalomhoz tartozó címkék: hír