Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > KEZDŐLAP >

További tudnivalók

További tudnivalók

Termék átvétellel kapcsolatos kérdések

- Mennyi a kiszállítási idő?

Rendelés leadását követő 24 órán belül megkapod a rendelt terméket. Kivétel péntek 16:00 utáni rendelések, mikor átcsúszik keddre.

 

- Hétvégén is van kiszállítás?

Nincs, mivel futárszolgálatunk csak hétköznap szállít!

 

- Mennyi a kiszállítás költsége?

Magyarország egész területén INGYENES a kiszállítás! Külföldi rendelés esetén van költsége.

 

- Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

Kollégáink szívesen tájékoztatnak rendelésed állapotáról. Nincs más teendőd, mint felvenni a kapcsolatot velünk! Katt

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

- A termékek ára tartalmazza a 27 százalék áfát?

Igen, az oldalon található termékeink árai minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos Áfát.

 

- A termék ár megegyezik személyes átvétel esetén is?

Igen

 

- Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, a VÁSÁRLÓINK VISSZAJELZÉSEI fülön teheted meg.

 

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

- Mikor kapom meg a számlát?

A számla a rendelt csomagban lesz megtalálható.

 

- Módosítani szeretném a megrendelésem, mi a teendő?

Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

- Az elállási szándékomat indokolni kell?

Nem! Internetes vásárlás esetén megillet a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – vissza akarsz lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheted, és a megrendelt termék árát visszakérheted.

Garanciával kapcsolatos kérdések

100% pénzvisszafizetési garancia

Szilárd meggyőződésünk, hogy a gyógynövények működnek. Ám mégis eljöhet az a pillanat, amikor valami félre csúszik, amikor már nem elég a szakértelmünk, vagy egyszerűen elégedetlen vagy. Ahogyan Hippokratész is mondta, ha már segíteni nem tudunk, akkor legalább ne ártsunk. Bármit is vásárolj, ha bármi okból kifolyólag elégedetlen vagy, akkor jelezd 30 napon belül, és a teljes vételárat visszafizetjük!

 

- Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

Ez esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé az észrevételed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

- A Futárnak csak készpénzben lehet fizetni vagy bankkártyával is lehetséges?

Mindkét lehetőséget választhatod.

 

- Előre utalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?

Közlemény, vagy megjegyzés résznél minden esetben a választott termék(ek), vagy csomag(ok) nevét kell feltüntetni, valamint egy telefonszámot, amin elérhető vagy!

 

- Szeretném megváltoztatni a fizetési módot. Mi a teendőm?

Lehetőséged van fizetési mód megváltoztatására, ebben az esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 


 
 
Az ősz beköszöntével az immunrendszer erősítése ismét nagy szerepet kap. Fel kell készíteni a szervezetet a kórokozókkal elleni védelemre, aminek az egyik legrégebbi formája a gyógyteák fogyasztása.
 
Ingyenes szállítás 24 óra alatt
Kényelmes világot élünk, de a szállítási költségekre mindannyian érzékenyek vagyunk. Senki sem szereti a plusz vagy netán a bújtatott költségeket megfizetni. Mivel mi magunk sem szeretünk külön szállításért fizetni, ezért mi sem követelhetjük meg gyógynövénykedvelőinktől. Így hát nálunk szállítási költség nincs, és másnapra visszük a csomagod!
Természetes összetevők
Legfontosabb irányelveink egyike, hogy olyan formában közvetítsük a természetben fellelhető gyógynövényeket, hogy a legkevesebb mértékben sem tartalmazzon oda nem illő, káros segédanyagokat, mint pl.: mesterséges színezéket, kőolajszármazékot, parabént, illatanyagot, stb. Termékeink magas, gyógynövényes hatóanyag tartalommal és illóolajokból készülnek, mellékhatások nélkül.
100% pénz visszafizetési garancia
Szilárd meggyőződésünk, hogy a gyógynövények működnek. Ám mégis eljöhet az a pillanat, amikor valami félre csúszik, amikor már nem elég a szakértelmünk, vagy egyszerűen elégedetlen vagy. Ahogyan Hippokratész is mondta, ha már segíteni nem tudunk, akkor legalább ne ártsunk. Bármit is vásárolj, ha bármi okból kifolyólag elégedetlen vagy, akkor jelezd 30 napon belül, és a teljes vételárat visszafizetjük!
Ügyfélszolgálat: INFO@HILLVITAL.COM 06 30 838 4363
94% vevői elégedettség
Nem az üzleti fogásoktól lesz elégedett a vásárló, hanem a hasznos, jól működő, kiváló minőségű készítmények használata során szerzett tapasztalatoktól. A HillVital vásárlók elégedettségi mutatója évek óta 94% felett van. Folyamatosan érkeznek felhasználói visszajelzések, melyek közül mindegyik megjelenik, mindegyiket valós felhasználók írnak, amelyeket cseppet sem cenzúrázzuk.
Szakértői tanácsadás
Mi is annyira szeretnénk, hogy sikereid legyenek, akárcsak te! Közös érdek, hiszen, ha nem vagy elégedett, akkor elhagysz minket. Ezért igyekszünk minden segítséget megadni, amire csak szükséged lehet, hogy kielégítő eredményeket érj el. Tanácsra van szükséged? Felhasználással kapcsolatos kérdésed van? Segítenél valakinek, de nincs kihez fordulni? Ha vásároltál, ha nem, keress bátran! Nincs óradíj vagy ilyesmi…
Megbízható vállalkozás
Emberek vagyunk, nem ígérhetjük, hogy soha, semmi baki nem fog történni. Előfordulhat, hogy csúszik a szállítás, valami kimaradt, stb. Viszont a különbség a jó és rossz ember között az, hogy a jó emberek vállalják a felelősséget, és így vagy úgy, de helyrehozzák a hibát. Azt nyugodt szívvel ígérhetjük, hogy történjék bármi, aggodalomra semmi ok, megoldjuk!

Keresés