Menü
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, RENDELÉS:
06 42 783 718 ; 06 30 838 4363
INGYENES SZÁLLÍTÁS
30 NAP GARANCIA
100% PÉNZVISSZAFIZETÉS
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > >

További tudnivalók

Termék átvétellel kapcsolatos kérdések

 

- Mennyi a kiszállítási idő?

Rendelés leadását követő 24 órán belül megkapod a rendelt terméket. Kivétel péntek 16:00 utáni rendelések, mikor átcsúszik keddre.

 

- Hétvégén is van kiszállítás?

Nincs, mivel futárszolgálatunk csak hétköznap szállít!

 

- Mennyi a kiszállítás költsége?

Magyarország egész területén INGYENES a kiszállítás! Külföldi rendelés esetén van költsége.

 

- Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

Kollégáink szívesen tájékoztatnak rendelésed állapotáról. Nincs más teendőd, mint felvenni a kapcsolatot velünk! Katt

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

- A termékek ára tartalmazza a 27 százalék áfát?

Igen, az oldalon található termékeink árai minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos Áfát.

 

- A termék ár megegyezik személyes átvétel esetén is?

Igen

 

- Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, a VÁSÁRLÓINK VISSZAJELZÉSEI fülön teheted meg.

 

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

 

- Mikor kapom meg a számlát?

A számla a rendelt csomagban lesz megtalálható.

 

- Módosítani szeretném a megrendelésem, mi a teendő?

Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

- Az elállási szándékomat indokolni kell?

Nem! Internetes vásárlás esetén megillet a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – vissza akarsz lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheted, és a megrendelt termék árát visszakérheted.

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

- Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

Ez esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé az észrevételed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

- A Futárnak csak készpénzben lehet fizetni vagy bankkártyával is lehetséges?

Mindkét lehetőséget választhatod.

 

- Előre utalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?

Közlemény, vagy megjegyzés résznél minden esetben a választott termék(ek), vagy csomag(ok) nevét kell feltüntetni, valamint egy telefonszámot, amin elérhető vagy!

 

- Szeretném megváltoztatni a fizetési módot. Mi a teendőm?

Lehetőséged van fizetési mód megváltoztatására, ebben az esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

"Végignéztem, ahogyan a 26 éves testvéremet bekebelezte egy súlyos betegség, mindössze három hónap alatt… Nagyon hiányzik…, viszont a hiányérzetnél nyomasztóbb a tudat, hogy nem tettem semmit, pedig mint kiderült, nagyon is sokat tehettem volna, csak azt gondoltam, hogy ez nem az én dolgom. Késő bánat, de neked még lehet, hogy nem késő. Töltsd le és olvasd el ezt a könyvet, és többet soha nem fognak rászedni”

 

Keresés