Termékek Menü
0

További tudnivalók

Termék átvétellel kapcsolatos kérdések

 

- Mennyi a kiszállítási idő?

Rendelés leadását követő 24 órán belül megkapod a rendelt terméket. Kivétel péntek 16:00 utáni rendelések, mikor átcsúszik keddre.

 

- Hétvégén is van kiszállítás?

Nincs, mivel futárszolgálatunk csak hétköznap szállít!

 

- Mennyi a kiszállítás költsége?

Magyarország egész területén INGYENES a kiszállítás! Külföldi rendelés esetén van költsége.

 

- Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

Kollégáink szívesen tájékoztatnak rendelésed állapotáról. Nincs más teendőd, mint felvenni a kapcsolatot velünk! Katt

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

- A termékek ára tartalmazza a 27 százalék áfát?

Igen, az oldalon található termékeink árai minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos Áfát.

 

- A termék ár megegyezik személyes átvétel esetén is?

Igen

 

- Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, a VÁSÁRLÓINK VISSZAJELZÉSEI fülön teheted meg.

 

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

 

- Mikor kapom meg a számlát?

A számla a rendelt csomagban lesz megtalálható.

 

- Módosítani szeretném a megrendelésem, mi a teendő?

Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

- Az elállási szándékomat indokolni kell?

Nem! Internetes vásárlás esetén megillet a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – vissza akarsz lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheted, és a megrendelt termék árát visszakérheted.

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

- Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

Ez esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé az észrevételed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

- A Futárnak csak készpénzben lehet fizetni vagy bankkártyával is lehetséges?

Mindkét lehetőséget választhatod.

 

- Előre utalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?

Közlemény, vagy megjegyzés résznél minden esetben a választott termék(ek), vagy csomag(ok) nevét kell feltüntetni, valamint egy telefonszámot, amin elérhető vagy!

 

- Szeretném megváltoztatni a fizetési módot. Mi a teendőm?

Lehetőséged van fizetési mód megváltoztatására, ebben az esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmed. (info@hillvital.com; 0642/783-718)

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Ügyfélszolgálat

Ha kérdésed van, hívd a

06 42-783-718
  06 30-838-4363

telefonszámot, vagy add meg az elérhetőséged és kollégáink munkanapokon (H-P 8-16 óra) perceken belül visszahívnak!


Közösségi oldal

YouTube csatorna

 

Hetente érdekes videók az egészségről. Iratkozz fel csatornánkra.

Ahol már láthattál

Google