Menü
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, RENDELÉS:
06 42 783 718 ; 06 30 838 4363
INGYENES SZÁLLÍTÁS
30 NAP GARANCIA
100% PÉNZVISSZAFIZETÉS
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > >

Kórházi etikett

HillVital
2016. 08. 08. 16:01:00

Sok ember életében eljöhet a pillanat, amikor betegként vagy látogatóként szakrendelőkbe, kórházakba kerül. Mindenképpen fontos pár szabályt betartani.

Ne hangoskodjunk, nevetgéljünk, gondoljunk arra, hogy itt orvosok dolgoznak. Esetleg szívhangokat, tüdőlégzést hallgatnak. Vagy a betegek éppen pihennének, gyógyulnának.

Halkítsuk le a telefonunkat. Ha mégis beszélünk, azt halkan tegyük!

Ne verjük fel hangos kopogással, dübögéssel a csendet! Két beteg között úgyis kijön az asszisztens.

Belépéskor illik köszönni a személyzetnek (orvos, ápoló, asszisztens).

A kapott vizsgálati időponttól eltérhetnek, ha sürgős eset jön közbe. Emiatt ne türelmetlenkedjünk.

A kórházi látogatáskor legyünk tekintettel a szobában tartózkodó többi betegre. Ne viccelődjünk, sztorizgassunk, mert lehet, hogy zavarjuk őket. Hozzátartozóinkkal csak halkan, diszkréten beszélgessünk.


Tanuld meg a kórházi etikettet.

"Végignéztem, ahogyan a 26 éves testvéremet bekebelezte egy súlyos betegség, mindössze három hónap alatt… Nagyon hiányzik…, viszont a hiányérzetnél nyomasztóbb a tudat, hogy nem tettem semmit, pedig mint kiderült, nagyon is sokat tehettem volna, csak azt gondoltam, hogy ez nem az én dolgom. Késő bánat, de neked még lehet, hogy nem késő. Töltsd le és olvasd el ezt a könyvet, és többet soha nem fognak rászedni”

 
Tartalomhoz tartozó címkék: ⤷Életmód

Keresés