Szállítási díj Magyarországon INGYENES!
Mikor kapom meg a csomagomat?
Rendelés leadását követő 24 órán belül. Kivétel péntek 16:00 utáni rendelések, mikor átcsúszik keddre.
Hány órakor kapom meg a csomagot? Kérhetem e időpontra?
Csomag kézbesítés előtt a futár egy emlékeztető sms-t küld a megadott telefonszámra, amiben benne lesz a szállítás időpontja is. A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy. A futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod. Ha szeretnél érdeklődni, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés, vedd fel velünk a kapcsolatot a 0642/783-718 ügyfélszolgálati vonalon, vagy az info@hillvital.com emailcímen.
Külföldről szeretnék rendelni, lehet e?
IGEN! Mivel Európa számos országába szállítunk, ezért nincs más dolgot, csak kiválasztani a termékeket a webáruházban, amit rendelni szeretnél, majd a webáruházban a KOSÁR résznél a külföldi címet megadva a rendszer automatikusan megadja az aktuális szállítási díjat, amit a DHL Express futárszolgálat kézbesít, 2 nap alatt. Az ingyenes szállítás külföldre nem vonatkozik, de a mindenkori szállítási díjakról a KOSÁR felületén információt adunk. A DHL minden kézbesítés előtt emailt és sms-t küld a szállítás pontos idejéről.
DHL Express szállítási díjak országonként (ide kattintva elérhető)
Külföld esetén, ha a szállítási területeken kívülre esik a kézbesítés, akkor nincs más dolgod, elküldöd az ügyfélszolgálati címünkre (info@hillvital.com) név, cím, telefonszám megjelöléssel és a termék nevével a rendelésed. Fontos, hogy az ingyenes szállítás külföldre nem vonatkozik, de természetesen tájékoztatunk a felmerülő költségekről.
Ha bármilyen kérdésed lenne, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken.
Ügyfélszolgálat: 0642/783-718
Email: info@hillvital.com